خط خطی های دوست داشتنی

سلام . چند روزي نبودم حالا اومدم . هيچي ديگه اين اردو بعد مدتا به راه افتاد و ما رو بردن رامسر . واقعا جاتون خالي بود . خيلييييييي خوش گذشت و خوشيش به خاطر دسته جمع بودن ما بود. اين كه ميگن رامسر عروس شهراست رو فقط نفهميدم چون تو شهر ما هم دريا و كوه داره البته كوه ما رودخانه هم داره . بچه هاي ما از اين اردو فقط فقط از عكس گرفتن لذت ميبردن . تله كابينش هم خوب بود نه مثل اوناي كه ميرن تا مدتا ازش حرف ميزنن و اصلا تو من كه هيچ حسي به وجود نياورد فقط موقع برگشت از بالا اونايي كه داشتن ميرفتن بالا برامون ميمون بازي در مياوردن  جالب  بود .بيچارها چه ذوقي ميكردن از اينكه سوار بودن انگار تمام دنيا رو بهشون دادي . بالا كوه كه رفته بوديم يه جماعت اومده بدن از قم اگه گفتيد چند نفر ؟عمرا به مغزتون برسه . 300نفر

اگه بدونيد اون بالا چه خبر بود .چه كيفي ميكردن از هواي اونجا .خوب ديگه  مثل ما كه نيستن تا چشم باز كني روبروت كوه مشخص باشه و هر وقت دلت خواست سوار ماشين بشي بري دريا . من كه خوب دركشون ميكنم .تابستون سال قبل رفته بوديم خونه عمه مامانم هيچي ديگه دو روز از خونه بيرون نيومديم  همش حس ميكرديم بريم بيرون به دو دقيقه نكشيده آب بدنمون از گرما تمام ميشه .

و من از شهر شمالي خودمون براي تمام شما كه از اين جا دوريد آرزو ميكنم حتما تو اين تابستون به اين شهر بياييد .



نظرات شما عزیزان:

مامان محمد جان
ساعت7:46---28 مرداد 1392
سلام سادات
همیشه به تفریح انشاء الله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. یک شنبه 27 مرداد 1392 . 11:6 . مریم
ABOUT

سلام . در چشمانم برقیست که آن را تقدیم نگاهای خاموشتان میکنم . خوشحالم که وبلاگم رو انتخاب کردید و دوست دارم حتما نظر بدید . بچه شمالیا هوای ما رو داشته باشن تو نظر دادن . دوستون دارم به اندازه تمام تعداد نفسای خودتون.
CATEGORIES
TAGS
..DAILY..
ذهن بیمار
احساس
عشق امروزی
صفای اشک و وفای غم
دنیای پر محبت
عشق دو طرفه
فقط به خاطر تنها عشقم
===========
ترول های جدید
منو عشقم
پست های فیسبوکی
دنیای سرد
تنها وسرگردان
ديگه ميذارمت كنار
حافظ تنهايي من
عاشقانه هاي اميد مساعد
amir milan
وايـــپــر مــوزيــكـ
رویای مجازیم
هوووووووووم هر چی بخوای
خط خطي هاي من
پوری و سوری در سرزمین عجایب
abolfazl-
تنها ترين تنها
دختر آتیش پاره
ghazalsilent
نسيم
نقطه چين
خانم بلا
javadmiri
end world
یه دختر فضول
عاشقانه های میلاد
مثل ماه روشن
ترنم باران
دخترونه
الناز
شمیم عشق
دیدگاه دکتر شریعتی
من و غم
خط خطی های یه شیطون شمالی
یکی بود یکی نبود
محمد جان نفس مامان و بابا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی های دوست داشتنی و آدرس ariana002.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 89329
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد قلب دنبال موس دریافت کد خداحافظی